torstai 13. heinäkuuta 2017

Ostakee Anna


Tän viikon Annasta löytyy mun haastattelu Aspergerista, joten jos meikäläisen taipaleesta tähän päivään asti haluaa tietää enemmän, niin sieltä löytyy koko stoori. Annan sivuille luettavaksi juttu ilmestyy tän tai ensi viikon puolella.

Haastattelu oli parisen viikkoa sitten ja se oli kyllä mulle huippu tärkeä tilaisuus: sain kertoa oman tarinani siitä, millaista elämä Aspergerin kanssa voi olla. Olenkin tosi onnellinen tästä mahdollisuudesta ja olihan haastattelu jo itsessäänkin hieno kokemus!


Mukavia lukuhetkiä murut!

8 kommenttia:

  1. Vau, tosi hieno homma! Se on aina loistavaa, kun oman äänensä saa kuuluviin :) Pitääki varmaan laittaa ostoslistalle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulle oli ihan huippu tärkeää just se oman tarinan kertominen, jotta saataisiin lisää tietoa Aspergerista ja sen kirjosta.

      Ja osta ihmeessä, lehti oli vielä tarjouksessakin! :D

      Poista
  2. Onpa hieno juttu! :) Mun pitää käydä lukemassa tämä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Jutun pitäis ilmestyä tässä piakkoin myös Annan sivuillekin.

      Poista
  3. Mielenkiintoisen oloinen juttu, pitääkin käydä hankkimassa tuo lehti ja lukaista juttu! :) Ja hienoa kun oot päässyt lehteen kertomaan itsestäsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulle tää oman stoorin kertominen oli ihan tosi tärkeä juttu ja on ihanaa kuulla, että se kiinnostaa! :)

      Poista
  4. Oli pakko käydä äidiltä lainaamassa Anna. Vitsi oot rohkea kun jaoit tarinasi.<3 Ja oli mielenkiintoinen aihe, kun ei itsellä ei ollut kovinkaan kummoista tietoa aiheesta. Veikkaan, että aika moni muukin sai tuosta jutusta paljon irti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi ihanaa kuulla, kiitos!<3 Mulle toi oman tarinan kertominen oli tosi tärkeää, koska halusin näyttää kuinka laaja kirjo tää on ja miten erilaisia ihmisiä siihen mahtuu. :)

      Poista