perjantai 7. huhtikuuta 2017

Eltsu 25 wee

 Täytin tänään 25 vuotta, huh neljännesvuosisata! Kuitenkin on ihan mukavaa kun ikää (ja ehkä sitä viisauttakin) tulee enemmän, mutta silti ikäkriiseilen joka ikinen vuosi uutta, pelottavan suurta lukua. Mutta ehkä mää vielä joskus opin. Ei vaan paljoa lohduta, että nyt tän ikäsenä mun aivot on huippuunsa kehittyneet ja tästä suunta on vain alaspäin. :D Joo, siis näin "tarpeellisia" tietoja muistan psykantunneilta. Mutta kuitenkin, kyllä tää 25 vaikuttaa ihan mukavalta iältä ja aion nauttia tästä vuodesta! Ja tässä teille murusille mun synttäreiden kunniaksi 25 faktaa!

1. Haluaisin matkustaa Islantiin tai Irlantiin

2. Osaan heiluttaa sieraimiani

3. Rakastan kuplamuovia! Paras stressilelu ikinä!

4. Haluan joskus Ladan. Sellainen myrkynvihreän kasari-Ladan.

5. Olen joskus syönyt makeanhimoon sokeria suoraan paketista.

6. Oon ihan kamala penkkiurheilija: hypin tasajalkaa sohvalla ja huudan, kun tuomari tekee (mun mielestä) väärän ja maailman epäoikeudenmukaisimman päätöksen.

7. Muutenkin telkkaria katsoessa höpötän koko ajan ja sekös vasta kaikkia riemastuttaakin. Unelmoin hakevani joskus Sohvaperunoihin, koska hei, kerrankin jotain, jossa olisin luonnonlahjakkuus.

Toppi, hame ja sukkikset: H&M
8. Inhoan graavilohta

9. Haluaisin joskus omistaa muutaman lampaan.

10. Tykkään käydä aina silloin tällöin taidenäyttelyissä.

11. Mun mielestä kukaan ei ole koskaan ikinä milloinkaan liian vanha katsomaan Disney-leffoja!

12. Disneystä tulikin mieleen, että mulla oli tosi pitkään leukakompleksi (jostain alle 10-vuotiaasta ihan viimevuosiin), joka lähti Kaunottaren ja Hirviön limaisesta Gastonista. :D

13. Olen tosi hidas tekemään päätöksiä.Varsinkin jogurttihyllyn luona menee ikuisuus ja puoli vuotta,

14. Kyttään säätä melkein koko vuoden, keväällä pitää olla aurinkoista, kesällä lämmintä, talvella lumista... Syksy on ainoa, joka on aina hyvä, satoi tai paistoi. Joskus 9-vuotiaana huomasin, että yön aikana on tullut kunnon takatalvi ja menin takaisin peiton alle itkemään tätä kamalaa katastrofia. :D

15. Haluaisin kolmannen tatuoinnin ja se onkin jo suunnitteilla.

Paita: BikBok/Housut: Vero Moda/Vyö: kirppari
16. Mulla on pieni rako yläetuhampaiden välissä.

17. Peltiboksit ovat ihania: käteviä, mutta käyvät koristeista!

18. Kiinalainen ruoka on parasta! Tää sama on myös mun siskoilla: kerran piti mennä kahville, mutta päädyttiinkiin kiinalaiseen!

19. En voisi ikinä hypätä benji- tai laskuvarjohyppyä, huh.

20. Tykkään katsoa tosi paljon skandidekkareita. Beckit ja Wallanderit on parhaita!

21. Haluaisin keinutuolin.

22. Tykkään kaikista hölmöistä hömppäsarjoista: tällä hetkellä on menossa jenkkien Ensitreffit alttarilla, Catfish, Suomen surkein kuski ja Amazing Race.

23. Mulla on kamala hammaslääkärikammo.

24. Rakastan vanhoja mainoksia!

25. Olen tosi huono olemaan täydessä hiljaisuudessa. Aina, jos olen pidempiä aikoja yksin, laitan telkkarin päälle tai kuuntelen musiikkia. En osaa olla ilman taustamelua. :D

Mutta nyt mää menen syömään lisää kakkua ja nauttimaan tästä päivästä! Mukavaa viikonloppua puluset!

2 kommenttia: