perjantai 14. huhtikuuta 2017

Sika!

Yhtenä kauniina päivänä pyörittelin päässäni postausideoita ja sitten mulle jostain alitajunnan sopukoista tuli mieleen ärsyttävät ja huonot tavat! Kukaanhan ei ole täydellinen ja jokaisella on enemmän tai vähemmän hankalia piirteitä, joten mää nyt päätin heittäytyä ja esitellä näin tyylikkäästi pääsiäisen eli päästäisen kunniaksi ne mun kaikista ärsyttävimmät ja riipivimmät tavat, joten tässä ne ovat, Eltsun pimeät puolet!

1. Aina kun tulen kotiin, niin lätkäisen lapaset keittiönpöydälle, jossa ne ovat yleensä niin kauan, kunnes lähden taas jonnekin.

2. Istun aina keskelle sohvaa tai pötkötän sängyllä aina nimenomaan keskellä, eikä poikaystävälle jää oikein tilaa. Hän pyytääkin mua väistämään jompaankumpaan suuntaan päivittäin ja välillä useamman kerran päivässä. Tässä poikaystävän salaa nappaama tilannekuva mun levittäytymisestä:


3. Mulla menee hermot koneiden kanssa aina, kun se toiminta ei ole yhtä nopeaa tai helppoa kuin mitä toivon. Oon just niitä ihmisiä, jotka ränklää vielä jokaista nappia miljoonaan kertaan, kun kone ei heti tässä nyt toimi tasan niinkuin haluan.

4. Mää oon tosi kärsimätön kaiken muunkin kanssa. Haluan tietää kaiken aina heti ja siitä on tullut mun lempinimi Gerbiili, koska oon kuulemma yhtä malttamaton. :D

5. Multa unohtuu passi melkein aina, jos kaupasta tarvitsee ostaa vaikkapa pari siideriä. Meillä tehdäänkin vähän liian usein kauppareissut kahteen kertaan. Passi on mulla myös yks niistä tavaroista, jotka hukkaan helposti: kerran lukiossa se putosi kotimatkalla ja toisen kerran tuo läpyskä katosi lentokentällä, kun oltiin lähdössä reissuun. Kummallakin kerralla passi löytyi ja kyllä, se Kreikan reissukaan ei jäänyt onneksi välistä.


6. Kaikista surullisista ja ahdistavista asioista tulee kertomisen arvosia just silloin, kun poikaystävä on nukahtamassa.

7. Oon ihan kamala keskeyttäjä ja alan räpättää turhan usein muiden puheenvuorojen päälle. Tää tapa on varmaan tullut kotoonta, jossa koko perhe puhuu niin paljon ja koko ajan, ettei sellaisia pieniä keskeytyksiä ole koskaan katsottu pahalla: kaikilla on vaan niin tavattomasti asiaa.


8. En osaa jättää kenkiä koskaan eteiseen, joten meillä lattiat muistuttaa jostain kohtaa enemmän hiekkalaatikkoa ja imuroiminen on täällä ihan perusharrastus.

9. Olen välillä tosi itsepäinen ja sillon mun on hankala ottaa neuvoja vastaan (tästä haluisin todella eroon). Poikaystävä totesi, ettei aio olla todellakaan mun ajo-opettajana tän piirteen takia sitten kun joskus ajan ajokortin. :D

10. Käytän useampaa lasia samana päivänä ja meidän astianpesukone täyttyykin niistä ensimmäisenä.


Tässä näitä nyt oli jonkin verran, mutta ei läheskään kaikkia. En tosiaankaan ole mun oikuista ja rasittavista tavoista ylpeä, mutta näille oli silti ihan jännä omistaa oma postaus . :D

Löytyikö jotain samastuttavaa? Ja kertokaa ihmeessä myös niitä teidän ei niin edustavia puolia!

2 kommenttia:

  1. No ainakin toi keskeyttämis- ja räpättämisongelma on mullekin hyvin tuttu! Meillä kotona kaikki aina höpötti yhtenä kuorona, ja on ollu tosi vaikeeta opetella a) olemaan keskeyttämättä muita ja b) olemaan puhumatta ylipäätään liikaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee vertaistukea! Mulla on myös toi, että puhun varmasti joidenkin mielestä iiihan liikaa. On vaan jotenkin tyhjä olo, jos höpötellessä tulee hiljasia hetkiä :D

      Poista