keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Aikuisten kaverikirja

Löysin parista blogista (Fun, Fitness and Fashion ja Jasmin Alexandra) aivan mahtavat postaukset, joissa oli kirjusteltu kaverikirjatyylillä, mutta nykyisen elämän pohjalta. Idea oli niin upea ja hauska, että mun on kanssa ihan pakko toteuttaa se! 

Nimeni on: Esmeralda Ella Karoliina

Jotkut tosin kutsuvat minua: Ellaksi, Esmeksi, Eltsuksi, Elmeriksi, E:ksi, Ellabellaksi, Elmukelmuksi tai Gerbiiliksi

Olen syntynyt vuonna 1992, joten olen siis mielestäni kaikkea mahdollista viiden ja kuudenkymmenenviiden vuoden väliltä.

Lapsuuskotini langallinen numero: 5487898

Bolero: ?
Mekko: kirppari
Nahkaleggingsit: Cubus

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: taiteilija tai eläinlääkäri.

Mutta isona minusta tulikin:  humanistiopiskelija, jolla olisi kuitenkin tarkoitus valmistua ja työllistyä (ainakin jossain vaiheessa elämää :D)

Täydellinen puoliso: Mulla on kotona sellainen: luotettava, kiltti ja kuunteleva.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Tekisin enemmän kaikkea hyödyllistä, enkä jättäisi hommia roikkumaan.. Höpö höpö! Enemmänkin hengailisin sohvalla Netflixiä tuijottaen ja suklaata puputtaen.


Harrastan nyt: salilla ravaamista, bloggaamista ja elävänmallin piirtämistä.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta: Eläkeläisiä! Ja siihen vielä pari lasillista päälle, niin määkin varmaan pistäisin humpaksi, vaikka en osaa!

Noloin tv-ohjelma, josta pidän: Ensitreffit alttarilla, Toisenlaiset äidit, Erilaiset äidit, Erilaiset perheet, Rakas, sinusta on tullut pullukka... näitähän riittää!

Bravuurini keittiössä: Kauralastut ja Daim-cookiet. Leipominen on enemmän mun juttu kuin kokkaaminen.



Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: tapahtuu mitä tahansa liikuttavaa tai olen herkällä tuulella. Elokuvat, huonopäivä, biisit, PMS, kirjat, lehtijutut, mainokset... ei varmaan löydy tilannetta, jossa ei voisi itkeä, kun siltä tuntuu.

Lapsuuteni lempilelu: Ihan pienenä silkki, vähän isompana hamsteripehmolelu,  joka oli aina mukana, kun leikin Peukaloisen retkiä, koska olihan Nils Holgerssonillakin lemmikkihamsteri!

Lempilelu nykyään: kuplamuovi. Poikaystävä tuo sitä mulle välillä töistä.

Salainen paheeni:  Suklaa ja irtokarkit

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Suklaa, irtokarkit, salmiakki, leivokset, keksit, vanilliinisokeri lusikalla suoraan purkista, jos ei ole muuta hyvää.

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Jos johonkin asiaan ei voi vaikuttaa, siitä ei kannata stressata tai kantaa älyttömästi huolta. (En siis ole kuitenkaan sisäistänyt tätä vielä.) Ja sitten: asioilla on taipumus aina järjestyä. Tämän olen sentään käsittänyt täysin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti