tiistai 15. elokuuta 2017

Polka dots & flamingos

Oon joskus blogissa höpissyt, että laitoin itseni vaatelakkoon. Ja se syy tähän on tässä:

Hame: EMP//Toppi, takki ja kengät: H&M, 1. ja 3. kuva Niclas Mäkelän ottamia Annan kuvauksissa

Eli toi hamonen, joka maksoi ihan kiitettävän summan köyhän opiskelijan budjettiin nähden. Kun EMP:n kuvasto tipahti postilaatikkoon keväällä, bongasin sieltä heti ihanan, vähän fiftarityylisen flamingohameen ja mun ensimmäinen reaktio oli kuin Pikku-Britannian Andylla konsanaan: I want that one! Kuitenkin vastaan tuli se ikävä tosi asia, että opiskelijana mulla ei ole siihen varaa, joten päätin unohtaa koko hameen. Mutta ketut! Enhän mää tota voinut unohtaa, joten tein itseni kanssa diilin: jos ostan hameen, en osta uusia vaatteita puolen vuoteen, joten nyt oon flamingohameen ylpeä omistaja, enkä voisi olla tyytyväisempi!



Vaatelakkoilun lisäksi täällä on aikalailla sama meininki, mutta siihen kuuluu nyt innokasta opiskelun odotusta. Voin sanoa, että sen jälkeen kun on ollut yli vuoden etäopiskelevana kotirouvana, lähiopetus on enemmän kuin tervetullutta. Enää kolme viikkoa ja sit alkaa maisteriopiskelut Jyväskylän yliopistossa! Ihanaa!

Kertokaahan teidän kuulumisia muruset! Tuoko syksy tullessaan mitään uutta?

6 kommenttia:

  1. Suloinen hame! Mä aloitan ensi viikolla uudessa työpaikassa, mikä on jännittävää, mutta oon myös tosi innoissani. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Ja ihana juttu toi uusi työpaikka, tsemppiä sinne!

      Poista
  2. IHANA. Mäki tarviin tommosen. En ehkä pysty enää elämään ilman sitä. Mut en ehkä halua tietää, mitä se maksoi. O______O

    viikarivartti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos! Ja toi on just se reaktio, joka mullakin oli kun näin tän hameen EMP:n kuvastossa. :D Mutta siis 60 erkkiä +postit tää maksoi ja onhan se opiskelijalle aika tuju hinta. Mutta jos oikein muistan, niin EMP:llä pystyy maksamaan tilaukset osissakin. :)

      Poista
  3. Siis tuo hame on niin ihana! <3 Mä en ennen välittänyt noista flamingo jutuista ollenkaan, mutta nyt oon innostunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos!

      Joo ja nyt on kyl hyvä hetki innostua flamingojutuista, koska ainakin vielä hetki sitten aleissa oli kaikenlaista flamingosysteemiä varsinkin sisustuksessa.

      Poista