sunnuntai 15. tammikuuta 2017

Punaisella piristystä kokomustaan!


Kerrankin viikonloppu tuntui oikealta viikonlopulta, koska mulla oli muutamana päivänä töitä tässä arkena, jee! Miten vapaa-aikaa sitten hyödynnettiin? Käytiin poikaystävän kanssa leffassa katsomassa se uusin Star Wars. En ole koskaan oikein tykännyt scifistä, mutta ajattelin, että kyllähän ton voisi käydä katsomassa, koska on se Star Wars kuitenkin niin iso juttu ja oli jotenkin tosi epäsivistynyt olo, kun en ole aiemmin nähnyt ensimmäistäkään noista leffoista. Vaikka scifiä koko juttu olikin, niin yllätyin positiivisesti ja leffa oli ihan hyvä! Tästä taas huomasin jälleen kerran sen, kuinka kannattaa joskus häippästä sieltä omalta mukavuusalueelta. Sitä paitsi leffan jälkeen pääsin mukavuusalueelleni nopeasti takaisin, sillä kävimme vielä Miriam´sissa kahvilla. Söin siellä aivan ihanaa trooppista marenkikakkua, ihan parasta!

Mutta siis olen muutama postaus aiemmin höpötellyt, kuinka tykkään piristää muuten mustia vaatteita väreillä. Väreistä käytän erityisesti kirkkaan- tai tummanpunaista tai sitten sellaista maastonvihreää.

Punainen mun mielestä nostaa asua paremmin esille ja antaa juuri sitä kaivattua pirteyttä. Tässä asussa käytän sitä huulipunan ja meikin muodossa.

Paita: Cubus
Housut: Vero Moda
Huivi: Ninja

Olen aiemminkin ihaillut tuota huivi-ponnari -yhdistelmää, mutta otin sen käyttöön viime kesänä ja sehän lähti ensimmäistä kertaa tyylikkäästi siitä, kun mökillä pelasin sulkkista ja piti saada hiukset jotenkin kuriin. Seuraavana maanantaina kipitinkin Ninjaan ja ostin kunnollisen huivin. 

Punainen huulipuna taas löytyi vasta viime syksynä, ihan vähän aikaa sitten siis! Olin jo pitkään pähkäillyt, että sopiikohan se mulle ja ollut välillä milloin mitäkin mieltä. Siskoni kuitenkin rohkaisi minua ostamaan vähän räväkämmän huulipunan itselleni ja olen ollut tosi onnellinen, ettei se jäänyt Kicksin hyllylle! Kirkkaanpunainen huulipuna on vielä siitä ihana, että se kohentaa kivasti arkista tyyliä!


Vaikka muutama postaus takaperin mainitsin, ettei minulla ole kauheasti väljiä vaatteita, niin tuo paita on ihana poikkeus! Se kuitenkin istuu ja tykkään tosi paljon, kun se osittain tuollainen pitsinen. Ihastuin myös siihen, millainen sen on takaa, pääsee vähän tatuointikin näkymään.


Huomenna koittaa taas uusi viikko ja uudet kujeet. Se rankin tulee olemaan kandintutkinnon viimeinen tentti, johon riittää vielä luettavaa, apua! Mukaviakin asioita on tiedossa, kun menen huomenna serkun kanssa katsomaan päiväkirjaklubia, jossa ihmiset lukevat vanhoja (usein just niitä teini-iän) päiväkirjoja. Ihan parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti