sunnuntai 12. elokuuta 2018

Tšekkipiirretyn karkulainen

Välillä ne omat vaateostokset jaksaa yllättää: ensin kulkee rekin ohi katsellen jotain vaatetta ja samalla ajattelee että huh, tota en ainakaan osta. Sitten tallustaa siitä ohi uudestaan ja onkin jo sitä mieltä, että kaikessa erikoisuudessaan se onkin ihan hieno, ja ehkä ihan sovituksenkin arvoinen. Loppujen lopuksi tulee lähdettyä kaupasta mukanaan vaatekappale, jota ei ensin aikonut todellakaan ostaa. Tämä samainen tarina on toistunut mun kohdalla esimerkiksi näiden housujen kanssa, joista tuli ihan mun lempparit:


 Housut: Stradivarius//toppi: ?//kengät: H&M

Nämä punavalkoruudulliset sikarihousut tarttuivat siis Tallinnan alemyynneistä ja toivat mulle aluksi mieleen tšekkiläiset piirretyt kuosinsa ja värikkyytensä takia. Mutta ehkä juuri myös sen perusteella päädyin ostamaan ne, koska olen alkanut omassa pukeutumisessa suosia enemmän värejä ja vähän leikkisyyttäkin. Välillä naureskelen omalle lookille, kuinka teinigootista onkin tullut joku Punahilkka in real life. Ja tosiasiassa tää tuskin on ainoa mun kaapista löytyvä vaatekappale, joka tuo mieleen tšekkipiirretyt.



 Nää housut on vielä siihenkin kivaa vaihtelua, että IBS:n ja sen aiheuttaman vatsan turpoamisen takia mun on ollut aiemmin hankala pitää korkeavyötäröisiä housuja, mutta nyt siihenkin on tullut muutos: housujen pitää vain olla tarpeeksi joustavat, niin johan kelpaa. Oon tästä niin iloinen, koska mulla on jäänyt monet kivat housut ostamatta just IBS-turvotuksen takia. Ihanaa kun nyt on tääkin ongelma ratkaistu!

 Mulla ei siis nää ylläriostokset ole mitenkään kauheen harvinaisia, koska just eilen yllätin taas itseni alemyynneissä, mutta siitä lisää ens viikolla. Oikeastaan voisin koota kokonaisen postauksen näistä mun takinkäännöistä. :D

Mitä mieltä te ootte näistä pöksyistä? Ja ennen kaikkea: miten te ootte yllättäny itsenne shoppaillessa?

6 kommenttia:

  1. Onpa pirteän näköiset housut! Ihanasti värit mätsää myös noihin kuvissa näkyviin kukkiin. :)

    http://homeandstylebye.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos! Ja just ton kuosin pirteys vaikutti kans siihen, että ostin noi housut. :)

      Poista
  2. Ihanat housut! Ei ole jokaisella vastaantulijalla samanlaiset :)
    Ilona / https://stalkkaamunelamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja totta, onhan nää kyllä mukavan persoonalliset :)

      Poista
  3. Nää on tosi ihanat! <3 Tämmöset on niin täydelliset muuten yksivärisen asun kanssa! :)

    VastaaPoista