torstai 20. heinäkuuta 2017

Viikon ihanimmat

♥ Mun rakas perhe tuli Espoosta käymään lauantaina.

♥ Samalla saatiin uusi isompi sohva. Nyt mahdutaan molemmat kunnolla, eikä olla kuin sillit purkissa!

♥ Kun oltiin saatu sohva paikoilleen, vietettiin iltaa ensin mun tädin luona ja jatkettiin siitä serkkujen ja Hildan kanssa bailaamaan.


♥ Maanantaina mentiin isolla porukalla uuteen kiinalaiseen paikkaan syömään. Ja eihän meitä ollut kuin se 11 tyyppiä kun mukana oli mun siskot, serkut ja siskonpoika sekä poikaystävän sisarukset. Ihan hyvin mahduttiin silti. :D

♥ Illemmalla mentiin takaisin keskustaan shoppailemaan ja kahville.

♥ Tiistaina mulla ja äidillä oli äiti-tytärpäivä. Ensin käytiin Teeleidissä herkuttelemassa älyttömän hyvällä kookosteellä ja kakulla.


♥ Sitten vuorossa oli shoppailua, jonka jälkeen joimme Teerenpelin terassilla ihanat puolukkasiiderit.

♥ Ja äiti osti mulle ne kauan toivotut bambikorvikset. Tack mamma!


♥ Kun perhe oli täällä melkein viikon, ehdittiin jutella ja tehdä kaikkea ihan rauhassa ilman kiirettä.

♥ Keskiviikko jatkui kahvilapainotteisesti ja silloin vuorossa oli Toivolan vanhan pihan Muisto. Sieltä sai aivan ihanaa sitruuna-marenkikakkua.


♥ Tänään saatettiin äiti, siskot ja Frans asemalle ja sen jälkeen syötiin tuoreita korvapuusteja Harjulla.

♥ Ja nyt kaiken herkuttelun jälkeen vuorossa olis kunnon lenkki. Ihanaa sekin!

2 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa! :) Mun pitää käydä testaamassa Teerenpeli vielä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kannattaa käydä! Sieltä löytyy hyviä oluita ja siidereitä ja myös palvelu on tosi ystävällistä.

      Poista