keskiviikko 24. toukokuuta 2017

10x pienet onnenmurut

- Vihdoinkin on kunnon kesäkelit!

- Viime lauantain Yläkaupungin yö eli Jyväskylän vastine Taiteiden yölle. Kaverin kanssa sovittiin, että mennään katsomaan ainakin Kalevauva.fi (biisien sanat napattu vauva.fi:n keskusteluista) ja se oli juuri niin hauska kuin oltiin odotettukin. Muuten istuimme yliopiston urheilukentän reunalla auringossa, syötiin herkkuja ja juotiin kuoharipullo puokkiin.

- Kokemusasiantuntijan keikka ensi viikolla. Ihanaa päästä taas puhumaan!


- Äskeinen lounas serkun kanssa ihan extempore

- ... ja illemmalla grillausta kavereiden kanssa

- Kanditodistus tuli vihdoin postissa. Nyt se vain pitää skannata ja lähettää Jyväskylän yliopistoon hakemuksen liitteeksi.


- Pihalla istuskelu ja hyvän kirjan lukeminen. Oon jo ihan koukussa tohon kirjaan!

- Sain skarpattua syömisten suhteen! Herkkuja on ollut vain viikonloppuisin ja arkena olen syönyt ihan suht fiksusti.

- Nyt on ensimmäinen viikko kun olen päässyt käymään salilla ihan normaalisti. Pari viime viikkoa on mennyt vähän kevyemmällä tahdilla toukokuun alun flunssan takia, joka jäi mulle päälle yskänä. Tuntuu niin ihanalta päästä pitkästä aikaa treenaamaan kunnolla!

- Nenän päälle ilmestyneet pisamat. Varma lähestyvän kesän merkki!


Ja loppuun vielä vähän isompi onnenmurunen: me saatiin ihana kämppä ja päästään muuttamaan kesäkuun puolessavälissä! Oon niiiin onnellinen ja innoissani! ♥

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Mä rakastan myös pisamia - ne on niin nättejä ja kesäisiä. Harmittaa ihan, jos ne haalistuu talven aikana miltei olemattomiin. :D

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos! Mua kans aina harmittaa, kun talvella pitää olla ihan nenä kiinni peilissä, että näkee edes muutaman pisaman. :D

    VastaaPoista