maanantai 29. toukokuuta 2017

FB-profiilikuvat sieltä jostain tähän päivään

Bongasin useammassa blogissa kiertäneen haasteen, jossa on laitettu wanhoja Facebookin profiilikuvia näytille. Innostuin ideasta sen verran paljon (ilmeisesti mulla on joku pakkomielle täräyttää blogiin aina ne jäätävimmät kuvat pesukarhumeikkeineen ja goottikausineen), joten tässähän ne: Eltsun FB:n uumenista kaivetut edustavat ja ei-niin-edustavat profiilikuvat:

2012


Yläoikea: Rekisteröidyin vihdoin Faceen ja pitkän harkinnan jälkeen laitoin goottipesukarhun ensimmäiseksi profiilikuvaksi.

Alaoikea: Ota omena! Pesukarhumeikin valtakausi jatkui ja silloin olin saanut kunnon älynväläyksen rajata silmät vieläpä mustalla luomivärillä.

Vasen: Leveä hymy ainakin! Kokeilussa ylppärijuhlien meikki.

2013-2014


Vasen: Mä en koskaan halunnut ylppärikuviksi perinteisiä pönötyskuvia, vaan vähän jotain enemmän persoonallisempaa. Pitkän etsinnän jälkeen löytyi Anna Dammert, joka on erikoistunut kuvaamaan muuta kuin sitä perinteistä studiotyyliä. Sain juuri sellaiset ylppärikuvat kuin toivoin! Vaikka ylppäreitä juhlin jo 2012, sain kuvat käyttöön kuitenkin vähän myöhemmin. Siispä tuo kuvakin tuli faceen vasta vähän viiveellä, mutta se oli profiilikuvana sitäkin pidempään: tää oli näytillä koko vuoden 2013.

Yläoikea: Siskon stailaamana. Tää onkin ainut profiilikuva punapäänä. Olin juuri alkanut seurustella nykyisen poikaystäväni kanssa.

Alaoikea: Pitihän selän tatuointi saada jotenkin profiilikuvaan ängettyä! Kuva on otettu joskus toukokuussa 2014 ja silloin oli kunnon helteet. 

2015-2016


Yläoikea: Rento perjantai-ilta. Olin ollut kaverin kanssa kahvilla ja valmistautunut viikonloppuun kunnon pussillisella irtokarkkeja.

Alaoikea: Toukokuun ensimmäisiä lämpimiä päiviä! Tää kuva oli mulla käytössä tosi kauan.

Vasen: Viime kesän kunnon muikea hymy. Mutta ilmankos: samana iltana oli Iron Maidenin keikka Hämeenlinnassa ja lämppärinä vieläpä Amon Amarth. Ilta oli tosi hauska: monta hyvää bändiä, ihana lämmin kesäilta ja parasta seuraa.

2016-2017


Alaoikea: Kuva on räpsästy mun vanhempien luona ja ollaan poikaystävän kanssa lähdössä Nosturiin keikalle, joka jäi hyvin muistiin, mutta ei ehkä parhaimmalla tavalla. Mulla oli ollut koko päivän kipeä olo, mutta tyypilliseen suomalaiseen tapaan ajattelin, että ketut ei tää nyt niin paha oo. Keikalla mulle nousi kuitenkin kunnon kuume ja istahdin hetkeksi salin reunalle. Siinä nojailin poikaystävää vasten ja kunnon metelistä huolimatta nukahdin hetkeksi. :D

Vasen: Mulla on vissiin joku alitajuinen tapa laittaa aina profiilikuviksi sellaisia räpsäisyjä, kun olen menossa keikalle. Tässä oli illemmalla vuorossa tämän kevään folk metal -pläjäys eli Korpiklaani. Tuossa olin menossa kaverin luokse etkoille.

Yläoikea: Nykyinen profiilikuva. Välttelin tenttiinlukua ja viimeisenä keinona aloin leikkiä puhelimen kameralla: tadaa, uusi profiilikuva syntyi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti