perjantai 3. maaliskuuta 2017

Jos olisin...

Nyt on taas höttöpostauksen aika, koska ajatus ei oikein kulje kolmen ja puolen tunnin bussissa töröttämisen jälkeen. Miten istuminen voi olla niiin puuduttavaa? Toisaalta väsymykseen on myös ihan varmasti syynä mun ja siskon eilinen liian myöhään jatkunut RuPaul´s Drag Race -maraton (ollaan ihan koukussa siihen sarjaan: kunnon hömppää, eikä tarvitse ajatella mitään) ja aikainen herätys. Mutta, hei, hömpän lukeminenkin voi olla ihan kivaa, joten tässä sitä tulee:

Jos olisin:

...puu: pihlaja. Joskus luin jonkun druidien puuhoroskoopin, jonka mukaan mun merkki on pihlaja ja sen mukaan tällaset tyypit on herkkiä ja tunteikkaita. Tää siis tuntuu oikeelta valinnalta! :D

...eläin: peura ajovaloissa. Olen stressaajatyyppiä ja välillä eniten pelottaa, no, suunnilleen kaikki. Ja stressissä saatan joskus vain jäädä aloilleni, enkä tee sille uhkaavasti lähestyvälle asialle, deadlinelle yms. mitään ennen kuin ahdistus kasvaa liian suureksi. 


...telkkarisarja: ehdottomasti Sohvaperunat! Jos perjantaina on ollut menoa, niin lauantaina herätessäni muistan, että hei, Areenassahan on nyt uusi jakso Sohviksia! Ja toi sarja muutenkin kuvaa mua: rauhallinen, mutta vähän järjetön, eikä kaikki aina ymmärrä mun höpötyksiä.

...kasvi: kaveri sanoi joskus mulle, että jos olisin kasvi, olisin varsiselleri, siispä se!

Huivi: Ninja/Korvikset: EMP/Toppi: Vero Moda/Lompakko ja saappaat: Zalando/Hame:Kirpparilta

...vuodenaika: Tää on vaikee! Toisaalta kevät, koska olen vähän sellainen ihmettelijä ja herkkä. Toisaalta syksy, koska olen kuitenkin myös rauhallinen tyyppi, mutta tunteikas. 

...koira: belgianpaimenkoira, koska se tarvitsee koko ajan jotain tekemistä tai se tylsistyy ja ahdistuu. 

...maisema: olisin metsä kesällä, kun lehdet humisevat puissa.


...kirja:Tää on helppo! Neiti Pelokas ja rakkaus, koska se kertoo hyvin siitä, kuinka itsetunnon kanssa on välillä yhtä kamppailua. Mää samastun kirjaan myös siksi, koska suhteen alussa aina pohdin, kääntelen ja vääntelen sekä tarkkailen niitä toisen tunteita ja pelkään, ettei mua rakastetakaan. Nyt kun nykyisessä suhteessa on tää ihana tasainen vakaa arki, niin elämä on helppoa mulle. Ja myös mun poikaystävälle. :D

...karkki: Hankala! Kääreen perusteella varmaankin pihlajakarkki, mutta jos itse karkin, niin sitten DaCapo!

...leffa: Joku höttöinen Disney-tuotos, koska toivon aina, että kaikki olisi ihanaa ja kepeää ilman kaiken maailman stressiä ja kauheuksia.


...tunne: sellainen kunnon tunnevyöry, jossa tulee itkettyä ja naurettua yhtäaikaa. 

...auto: Lada! Outolintu, jolla on omat oikkunsa. 

 Löytyikö mitään samaistuttavaa? Ja hei, kertokaa ihmeessä myös omia juttuja noihin kohtiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti