tiistai 28. helmikuuta 2017

Skarppi bändipaita, onko sellaisia?

Niin kuin olen aiemminkin höpötellyt, niin vaatteissa on tärkeää istuvuus, enkä oikein osaa pitää kauhean rentoja ja välijä vaatteita. Toisaalta tykkään myös bändipaidoista: raskaampi musiikki on meillä keskeisessä osassa ja se näkyy King Diamondin ja Motörheadin julisteina seinällä, vinyyleiden runsaana pyörimisenä (meillä soi musiikki melkein aina) ja kummankin pukeutumisessa jossain määrin. Poikaystävällä on nahkarotsi, bootsit ja paljon bändipaitoja. Mä taas suosin mustaa ja on mulla maiharitkin. Tykkään myös bändipaidoista, mutta siinä mun väljien vaatteiden karttelu tulee vastaan ja lisäksi tosi monissa on vain miesten kokoja, joten sellaisen skarpin paidan löytäminen on ollut työn takana. Muutama vuosi sitten huomasin kuitenkin naisille tehtyjä bändipaitoja, jotka istuvat hyvin. Niinpä ostin pitkästä aikaa bändipaidan ja ensimmäistä kertaa sellaisen hyvin istuvan version!

 Huivi: River Island
Toppi: EMP
Housut: Vero Moda 
Joillekin ihmisille sopii tosi hyvin myös väljemmät bändipaidat ja se korostaa ihan selvästi sitä omaa tyyliä. Mulle ne vaan tuntuu jotenkin vieraalta valinnalta ja lisäksi mulle tulee tosi jätkämäinen olo, jota en oikein pukeutumisessa tavoittele.

Mun jyrkkä kanta löysiin vaatteisiin on kuitenkin lähiaikoina loiventunut, koska huomasin, ettei se vaatteiden väljyys itsellä näytäkään niin kömpelöltä tai jätkämäiseltä kuin aiemmin pelkäsin. Niinpä viime vuoden Iron Maidenin keikalta lähti mukaan ihana toppi, joka ihanan rento, mutta silti skarppi.

Toppi: Maidenin kiertue
Housut: Gina Tricot


Ehkä ei siis pitäisi vannoa niin jyrkästi, ettei aio koskaan ikinä milloinkaan pukea sitä tätä tai tota, koska yleensä jokaisesta vaatteiden tyylistä tai väristä löytyy se itselle sopiva vaihtoehto. Niin kuin tässä mulla bändipaidoista ja väljistä vaatteista. Ja en voisi olla tyytyväisempi!
 

2 kommenttia:

  1. Yli-isot bändipaidat on mulle ns. turvavaatteita eli niissä olo on aina kotoisa ja varma! Samoin hupparit. Toppeja on vaan aivan liian vähän saatavilla kun haluaisi vaihtelua, varsinkin kesäisin.. musta iso paita voi olla vähän tukala, ainakin Italiassa viime keväänä harkitsin jo leikkeleväni paitani riekaleiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on just tärkeetä, että on siinä omassa tyylissä varma ja hyvä olo! Ja oon kyl vähän kateellinen niille, jotka tykkää olla keikoilla rennosti isoissa bändipaidoissa, kun mää taas mietin ja mietin, mitä laittaisin päälle. :D

      Poista