lauantai 25. helmikuuta 2017

Olenko ainoa...

...joka on hajottanut paistinpannun. Siis sillä tavalla, että se kahva ei irronnut pannusta, vaan halkesi. Ollaan poikaystävän kanssa naurettu, että olen onnistunut mahdottomassa.

...joka haluaa aivan ehdottomasti Ladan. Mulla ei ole ajokorttia, mutta jos sen joskus ajan, niin mun on aivan pakko saada 80-luvun räikeänvihreä Lada!

...joka pelkää sokeritoukkia kuollakseen. Pelko on varmasti lähtenyt siitä, että pienenä mun mehulasissa uiskenteli sokeritoukka. Sen seurauksena tuli kammo niitä öttiäisiä kohtaan ja Pirkan sekamehu oli pitkään pannassa. Paha vaan, että tässä kämpässä sokeritoukkia asustelee kylppärissä paljon ja viimeeksi toissapäivänä kirkaisin, kun sellainen yhtäkkiä kipitti pitkin lattiaa.


...jonka mielestä pekoni ja wokkivihannekset kuuluvat ehdottomasti yhteen. Hyvää ja helppoa!

...joka rakastaa imuroimista. Varsinkin hiekkaiset eteiset ja leivänmuruja täynnä olevat keittiöt, ah! Se ihana ritinä, joka tulee roskien imeytessä imurin uumeniin!

...joka hauduttaa muroja ja mysliä aina sen puolituntia, koska ne ovat parhaimmillaan sellaisina vähän mössöytyneinä. 


...jonka mielestä Sohvaperunat on nerokas sarja! Olen huomannut, että sarja jakaa voimakkaasti mielipiteitä, mutta mun mielestä on hyvä idea katsoa, mitä porukka oikeesti ajattelee kaikista ohjelmista ja onhan se samalla tosi hauska!

...joka tykkää säkkipillin soitosta. Kukaan ei ole koskaan ymmärtänyt tätä, mutta kuulostaahan se hienolta, jos sitä osaa soittaa. Ja hauskalta jos ei osaa, koska silloin siitä tulee mieleen usean epävireisen eläimen mylvintä.

...joka ei sano vessapaperi vaan vessaNpaperi. Se n vaan kuuluu sinne väliin ja sillä sipuli!

...jonka mielestä maiden, kaupunkien jne. nimet kuulostaa myös joltain muuta, joka ei mitenkään liity siihen. Mulle tulee esimerkiksi Englannista mieleen rinkeli ja Kouvolasta pystykorva. 


Oonko näiden piirteiden kanssa yksin vai onko meitä muitakin, joiden mielestä imuroiminen on ihanaa, Lada on autoista upein tai sitten joku muu juttu tuntuu samaistuttavalta?

6 kommenttia:

  1. imurointi, sokeritoukat ja paistinpannun (= minun tapauksessa vahvakahvainen kattila) CHECK!

    Eikä ollut edes oma kattila vaan työpaikkamme ainoa kattila jossa keitetään aina voileipiin tulevat kananmunat :D tapahtumasta on jo vuosi eikä kukaan ei taida raaskia korvatakaan sitä uudella kun se on niin raukannäköinen nysä-kahvansa kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei toi kattila! :D Ja sit kun ne tuntuu menevän vielä niin helposti rikki. Mullakin hajos paistinpannu ihan vaan, kun pesin sitä.

      Poista
  2. Lada ei todellakaan ole upea, mutta imuroiminen on kivaa, jos sitä imuroitavaa on. Siivoustöitä tehneenä voin sanoa, että imurointi oli parasta ja varsinkin eteisissä, kun kivet kolahteli imurin putkissa :D Ja hyi, vanha kämppä vilisi sokeritoukkia, joita me sanottiin madoiksi. Jos vahingossa jätit yhdenkin sukan kylppärin lattialle yöksi, niin sen alta löytyi aamulla mato... tai kaksi. Hyi helevetti. Ja kiitos ruokavinkistä, pitääpä kokeilla pekonia wokkivihannesten kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on kans kyl monesti sanottu, ettei Lada ole tosiaankaan enää mahtava auto, kun sillä ajaa, mut pitää testata! :D Ja mulla oli sillon, kun vietin välivuotta siivoojana myös tuo, että oikein odotin niitä mahdollisimman hiekkaisten eteisten imurointia. Ihan parasta siinä duunissa!

      Juu ja siitä vaan kokeilemaan wokkivihannesten ja pekonin ihanaa yhdistelmää. Ei ehkä terveellisintä mahdollista, mutta nopeeta ja helppoa!

      Poista
  3. Hei, mä oon onnistunu myös hajottamaan paistinpannun, mutta en niin, että se olis haljennu, vaan siten, että se menetti täysin muotonsa, kun kalautin sen sivusuunnassa tarpeeksi kovaa johonkin ja kylkeen tuli massiivinen lommo... :D

    Mun pikkusisko pelkää sokeritoukkia! Yhteisessä kämpässämme oli niitä aikanaan ihan sikana, ja mä aina pelottelin nähneeni yöllä 2-senttisen jättiläisyksilön kylppärissä. (Sittemmin tuholaistorjunnan myötä koko vahva sokeritoukkakanta katosi ko. asunnosta.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua toi paistinpannu! :D

      Yyh, 2-senttinen sokeritoukka, sain ihan kylmät kammonväreet! Mulla oli viikko sitten kunnon kauhunhetki myös sellasen vähän isomman sokeritoukan kanssa, kun olin pesemässä meikkejä ja yhtäkkiä sellanen mutanttiyksilö ryömii lavuaarista, huh! Toivon todella, että seuraava kämppä on edes vähän sokeritoukattomampi!

      Poista